Over ons

Persoonlijk, ontzorgend, probleemoplossend, rustgevend & communicatief.

U vindt het als ondernemer belangrijk dat uw administratie goed op orde is. Aan de hand van uw financiële gegevens weet u precies hoe uw bedrijf er voor staat: uw administratie is een van uw belangrijkste stuurinstrumenten. Maar als ondernemer hebt uw weinig tijd voor uw administratie. U besteedt uw tijd vooral aan ondernemen, aan zaken doen met tevreden klanten die graag bij u kopen. Daarom zoekt u een administratiekantoor dat u niet alleen die administratie uit handen neemt, maar u ook als collega ondernemer adviseert en ondersteunt bij uw bedrijfsvoering: bij ADD Control bent u daarvoor precies aan het juiste adres.

ADD Control is een administratiekantoor dat ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf ondersteunt op het gebied van financiële administratie. Daarmee wil ADD Control partner, adviseur en medeondernemer zijn van haar opdrachtgevers. De kernwoorden zijn: persoonlijk, ontzorgend, probleemoplossend, rustgevend, communicatief.

Maar er is meer: ADD Control werkt graag voor ondernemers die een tikje eigenwijs zijn: dat zijn wij ook. We werken graag voor bedrijven die ons uitdagen om ‘samen’ te ondernemen, met bedrijven die met ons een langdurige relatie willen aangaan die voor beiden winstgevend is. Ons kantoor in Oud Beijerland is daarbij onze uitvalsbasis voor regio Zuid Holland. Klanten in andere delen van het land bedienen wij mobiel.